سحر عشق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


اخبار هنر مندان ورزشکاران موسیقی هنرو..

اخبار هنر مندان ورزشکاران موسیقی هنرو......

من در میان مردمی هستم

که باورشان نمیشود تنهایــــم


میگویند خوش بحالت که خوشحالی


نمی دانند دلیل شاد بودنم باج به آنهاست

برای دوست داشتن مــــــــن



عکس عاشقانه جدایی (3)


دلخوشی هایم کم نیست

همه چیز هست برای تنها نبودن

اما

من دنبال کسی هستم برای باهم بودن

دلخوشی من زمزمه کردن نام توست

زیر لبهایم میترسم آن را هم از من دریغ کنی

آهسته در گوش خیالم بگوبا دل من میمانی

عکس عاشقانه جدایی (1)

حالم خوب نیست ...

دروغ می گویم که خوبم ...


باور نکنید ...

فقط ادای کوه بودن را در می آورم ...


اما !


پر از ترکم ...


هر لحظه امکان دارد ..

 
فرو بریزم ...


عازم یک سفــــــــــــــرم

سفری دور به جایی نزدیـــــــــــــک

سفری از خود من به خــــــــــــــــــــــــــــودم

مدتی است نگاهم به تماشای خداســـــــــــــــــــــت

و امیـــــــــــــــــدم به خداوندی اوســــــــــــــــــــــــــــت…


پ.ن: مرسی که تا اینجا منو همراهی کردین و تنهام نزاشتین...از همین جا،از تمام

دوستانِ خنجر به دست متشکرم که بهم یاد آوری کردین آدم بد همه جا هست و از

همه دوستانی که منو به حرف های دیگران فروختن سپاس گذارم که بهم گوشزد

کردن تو این دنیا هیچ احساس پاک و دوست واقعی وجود نداره...خدایا ازت عاجزانه

تمنا میکنم روز مرگ و تولدم رو یکی کن...

خداحافظ...

 


فرقی نمی کند...

مرد باشی یا زن...

آن هنگام که تن دهی و دل ندهی...

فاحشه ای...

 

 

 

* * *


آخرین فرصت

 

 

 

 


 
به كوري چشم تو هم كه باشد

حالم خوب ِ خوب است

اصلا هم دلم برايت تنگ نشده

حتي به تو فكر هم نمي‌كنم

باران هم تو را دیگر به ياد من نمي‌آورد!!!!
..........................

مثل همين حالا كه مي‌بارد!!!!!!

لابد حالا داري زير باران قدم مي‌زني؟؟؟

چترت را فراموش نكن

لباس گرم را هم......!


 


عادت می کنیم

به داشتن چیزی و سپس نداشتنش

به بودن کسی و سپس به نبودنش

تنها عادت می کنیم

امـــا فراموش نه.....!


 

 

دیگر به هوای نازت هیچ مردی سر به بیابان نمی گذارد...

ساده ای
لیلی جان...


اینجا مرد ها روزی با هزار کلیک
عاشق می شوند...

 



وقــتی حــس میــکنی یــه نــفر عــوضیه ....

بــه حــست اعــتماد کــن !

ســند و مــدرکش ؛ کم کم جــور میشه ... !




 



چه کار سختی از من طلب میکنند

این دلتنگی های

حل شده در بغض

فراموشی ات به دست من نیست

که این سر سختی ها تو را با من لج میکنند

بگذار فریاد بزنم

فــــــــــــــراموش نمیــــــــــــــشوی!

 

 

 


رفته ای؟؟؟


بعضی ها بهش میگن قسمت...


اما من تازگییها بهش میگم


به درک...

 

 

www.parsnaz.ir  عکس های احساسی و عاشقانه
 

 


یه وقــــتایی که دلت گــــرفته،
 
بغض داری، آروم نـیستی، دلت بـــراش تـنگ شده


حــــوصله هـیـچـکسو نــــداری


به یــاد لحظه ای بیفت کـه اون هــمه ی بی قــــراری هــای تــــو رو


دیــــــد، امـــــــا

چـشمـاشـو بست و رفــت. . .

 

 


فــرامــوش ڪــردنـتـــ بــرایـم مـثـل آبـــ خــوردن استــ ...
از همــان آبـهـایـے ڪــه مـیـپـرد تــوی گــلـو
خــفــه ات میــکنـد ...
از همان هایے ڪــه بــایــد ساعـت هـا سـرفـه ڪـنـے ...
از همــان هـایـے ڪــه بـی اختیــار اشـڪــهایـت را جـاری میـڪــند ...

 

 

 

 

 


وقتـی یه زن ســیگار کشید

یعنــی دیگه گریه جواب نمیده


و وقتی مــردی اشک ریخت  بدون


کار از ســیگار کشیدن گذشته . . .

 


 

 

چه دنیای عجیبی است

همه میگویند،حرف دلت را بزن


اما هر وقت حرف دلم را زدم ، دل همه را زدم !

 

 

 


شبيه کسي شده ام که پشت دود سيگارش با خود مي گويد:

بايد ترک کنم!


سيگار را, خانه را, زندگي را..


و باز پکي ديگر مي زند...

 


خنده ام میگیرد


وقتی پس از مدت ها بی خبری


 بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری


میگویی : دلم برایت تنگ است


 

یا مرا به بازی گرفته اییا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی....


دلتنگی ات ارزانی خودت ...

 

 

 

 

 


اگه وقت نداری با من صحبت کنی...درکت میکنم


اگه وقت نداری منو ببینی...درکت میکنم


اگه وقت نداری حالمو بپرسی ...درکت میکنم


اما...


اگه دیگه دوستت نداشتم....اینبار،نوبت توست که درکم کنی

 

 

 


در تنهايي خود لحظه ها را برايت گريه کردم


در بي کسيم براي تو که همه کسم بودي گريه کردم


در حال خنديدن بودم که به ياد خنده هاي سرد و تلخت گريه کردم


در حين دويدن در کوچه هاي زندگي بودم که ناگاه به ياد لحظه هايي که بودي و اکنون نيستي

 ايستادم و آرام گريه کردم


ولي اکنون مي خندم آري ميخندم به تمام لحظه هاي بچگانه اي که به خاطرت اشک هايم را

 قرباني کردم..



پ.ن:این پست و این آهگ فک کنم حس این روزای منو برسونه...واسم دعا کنید...

پیــاز هــَــم کــه خــُـرد کــُـنـی

بــَــرایــَـش اشـک مــیریـزی ...

از پیــاز هـــَــم کــَـمــتــَـر بــودم کــه مـرا خـُـرد کـردی و خنـدیـدی ...؟؟!!


 

 

نو

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست..

اگر برف بیاید هست..


اگر برف نیاید نیست..


مثل دنیای مــن..


اگر تــو باشی هستم..


اگر نباشی …..!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:سحر عشق ,عشق, عاشقی,ساعت 20:23 توسط aryan| |


Power By: LoxBlog.Com